Intergamma
2013 – 2019
Bij Intergamma, het moederbedrijf van GAMMA en KARWEI, heb ik diverse rollen bekleed. Ik ben begonnen om, samen met het Cross Channel team, de livegang van de webshops voor GAMMA, KARWEI en GAMMA België te realiseren. Hierna werd ik commercieel verantwoordelijk voor de webshop van KARWEI. Na 4 jaar full focus groeien op karwei.nl werd ik commercieel verantwoordelijk voor alle webshops van Intergamma en new business. In deze rol boorde ik nieuwe markten aan en introduceerde ik nieuwe business modellen. In mijn laatste rol was ik tijdelijk verantwoordelijk voor de gehele Cross Channel afdeling en stuurde ik een team aan van 12 FTE waaronder SEA/SEO/CRM/CRO specialisten, product owners en e-commerce managers.
Resultaten:
- Drie webshops gelanceerd: gamma.nl, gamma.be en karwei.nl
- Van €0 online omzet naar €100mio + online omzet in 5 jaar
- Commerciële e-commerce organisatie neergezet en verder geprofessionaliseerd.
- Transformatie gerealiseerd van traditionele naar omnichannel retailer
- Nieuwe markten aangeboord & business modellen geïntroduceerd